Min nya kärlek!

Ett stort tack till de som firade mig igår. Det var fint =)

Efter att jag använt Kim som en anledning att öppna mina presenter tidigare än tänkt såg kvällen ut ungefär såhär;

Anders nördar sig- Sahar fotar
Sepideh softar- Sahar fotar
Charlie gråter- Sahar fotar
Fredrik tröstar Charlie- Sahar fotar...

Ja, jag har alltså hunnit ta över 400 bilder sen jag fick min kamera igår. Så illa att jag idag har fotoförbud, då Seppi tröttnat på att vara med på bild. Blir mycket Seppi då alla andra är på jobbet. Blir en del Charlie också men han gnäller inte =) Det är fördelen med små barn =) Vidare fick jag även världens _hetaste_ micro. Trodde inte att en micro kunde vara het... men denna är på gränsen till barnförbjuden =)


Bild på min älskling. =)

Min heta micro =)


Anders var piggelin! Busade och lekte hoppleken

Som spårade ur lite...

Och där ser ni hur engagerad Anders egentligen var, hängde sig själv från taket=)

Anders skulle natta  KIm... Så bra gick det :P

Detta är resultatet:P

Min sötnos!

Håller upp huvet =)

Ligger i handduk =)

Gråtkalas med moster

Pusskalas med moster

Tack för idag, slut för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0