Rygg, mage och kusinmys...

Långsamma dagar det har varit nu på sistone. Och långa nätter. Charlie har fått för sig att vara pigg på nätterna och sova som en prins på dagarna. Dessutom håller jag på att försöka få honom att sova på rygg/sida efter att alla tittar så anklagande på mig när jag säger att han sover på mage. Stackars lillen, han kan sova i flera timmar i rad när han sover på mage, när han sover på sida sover han högst en timme åt gången på natten.
Iofs kan jag sova lite bättre, den tiden jag sover, för då är jag inte uppe och kollar så han andas var och varannan kvart.

Jag har även behövt rensa i lillemans garderob... han är drygt en månad gammal och har redan en hel påse kläder som inte längre passar honom :( Tiden går verkligen fort. I samband med att jag upptäckte att hans klädkonto kommer att vara enormt, upptäckte jag även tradera. Mycket beroendeframkallande, men trevligt. Har fyndat lite plagg och annat där för småpengar =)

Det har varit en massa slappdagar med syster och barnen. Vi har inte gjort många knop alls... Igår var vi i syrran och andurs lägenhet och fixade lite... firade vår effektivitet med lite sång kring lägerelden.... Anders spelade, Kim busade och resterande av oss vuxna satt och njöt av den fina stämman!!! =)
Tråkigt att Anders inte vet att jag kommer att tvinga honom spela och sjunga hela tiden nu när jag vet att han är bra på det!
Ska surfa efter lite låtar och sånt idag så han har lite att göra när han kommer från jobbet =)

Här kommer de senaste dagarna i bilder;

Fullt påklädd

Mys med kusin

Ännu mer mys

Kim är cool

Kim ligger och dricker välling och kollar på tv, Charlie somnar i hans famn

Sötnosar

Liten skillnad på skostorlek

Snygg min, Charlie - Not

Lite bättre :D

Fredrik och syster jämför magar... Observera att hon är höggravid... och han är vad man kallar för skengravid.

Min älskling softar hos Andurs



Kommentarer
Postat av: Anna Århammar

Hej Sahar!

Läste det du skrev om att lillkillen sover på mage, Frida sover gärna på mage hon också :)

Pratade med bvc om det, hon tyckte att det inte gjorde ngt för vissa barn vägrar bara att sova på något annat sätt än på rygg!

2009-07-18 @ 07:48:53
URL: http://knejs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0