Vem firar vi egentligen?

Hurra hurra!!! Jag fyller år... eller?
Idag känns som vilken dag som helst, förutom att min älskade Charlie var snäll nog att låta mig sova nästan en hel natt!=) Bästa presenten man kan få.

Kan varken relatera till datumet eller mina andra 24 fasligt spännande födelsedagar jag har bakom mig. Denna födelsedag känns lite påtvingad och omständig. Som en lunch som man bokat med nån två veckor innan, och på dagen D förstår man inte riktigt varför man ville ut å luncha med den personen. Men för ordningens skull äter även jag tårta och tackar artigt för presenter och gratulationer.

Med risk för att låta väldigt oentusiastisk och en smula negativ, längtar jag till imorgon. För det är en vanlig dag, ingens födelsedag. Då spelar det ingen roll vem som säger vad eller om att fylla 25 inte blev som jag trodde.
Det är med största tacksamhet och ödmjukhet som jag lyfter hatten för de personer som ändå orkar fira mig idag. Ni vet vilka ni är.
I mina anteckningar stannar jag ändå vid 24. Då har även jag varit med och firat.

För övrigt har jag och min minifamilj det bra. Pappa är tillbaka på jobbet och Charlie har galet mycket vakentid och är nu en riktig bebis=) Vi var på bvc igår och mätte och vägde honom. På 4veckor han min lilleman växt 7cm och gått upp nästan ett och ett halvt kilo (!!!!!)
Växtvärk? Skulle tro det.
Sedan åkte vi till Rinkeby, jag tvingade syster följa med mig till Kista. Vi passade på att åka kommunalt så jag kunde lära mig hantera vagnen. Jag åker ju inte hiss, så det kan vara bra att kunna lära sig åka i rulltrappor och så utan att ungen faller ur vagnen.
Jag kan stilla er nyfikenhet och säga att Charlie riskerade livet 2ggr... Lyckligtvis fångade Anders vagnen... (Tack Andurs)...

I Kista satte jag sprätt på 1000kr i presentkort som jag fått i födelsedagspresent av Fredriks föräldrar. Två par byxor, en tunika, en handväska och ett par flipflops =) Jag är en jävel på att fynda!

Vi tog även några varv och kollade på bebiskläder till Charlie och nya bebisen (som nästan) heter Kiana. Bilder som följer är bevis på att Anders inte riktigt har sin dos av tabletter reglerat... Han kan helt enkelt inte behärska sig bland barnkläder :P



Efter syster vanliga ramsa (nej, nej, nej, nej och absolut inte) till Anders alla förslag på saker som de ska köpa, lämnade vi butiken med en keps till Kim och rivskydd till bebisarna.

Det finns dock en speciell födelsedag som jag nostalgiskt ser tillbaka på idag, på min 25årsdag... Lillemans födelsedag.
I bilder...


Jag OCH Fredrik höga på lustgas...

Fredrik fortfarande hög på lustgas... personligen var jag i en ny dundervärk...

Några timmar senare...

Resultatet:)))

någon minut gammal, redan poppis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0