Vi firar, vi firar!!

Min älsklingsman fyller en månad idag. En hel månad!! Grattis till dig, mammas skatt!
Det firade han med att ge mamma både en lugn natt och sovmorgon... =) Han har legat i soffan hela dagen och sovit med sin sjungande elefant. Konstigt hur man vill att han ska vara vaken när han sover mitt på dan, man blir så uttråkad...
Jag ska peta på honom lite och se om han vaknar snart.

Han ligger iklämd i ett par byxor och en body som är storlek 50... vägrar låta några plagg gå oanvända, hehe.
Idag är pappas sista lediga dag, sen kommer det bara att vara jag och lilleman. Kommer att innebära dagliga utflykter till mormor, moster o Co. Kim har ju tagit semester för min födelsedag, min lilla plutt!=)

Han har suttit i sin sitter i några omgångar idag och griper efter blomman och nallen som hänger där. Lilleman är så duktig. Nu ligger han nypruttad och nöjd på mitt bröst och andas tungt. Och det finns fortfarande ingenting på tv.... :(


I sin sitter =)


Besviken man =)


Sover med elefanten i soffan
 
Nej, sned mun :P

dom är lika långa.

Sovmorgon med mamma =)


Kommentarer
Postat av: seppi

oj oj oj lilleman e redan en månad! shit som fan va tiden går...

2009-07-06 @ 18:58:50
URL: http://seppis.blogg.se/
Postat av: seppi

onajjs att inte uppdatera!

2009-07-08 @ 09:49:52
URL: http://seppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0