Natt eller dag??

Halvnaken i vaggan.. Min tänkare
Lilleman fick för sig att sova 3 timmar i vaggan när vi kom hem... Han älskar sin vagga! Sen gick han upp för att umgås lite... Timmarna efter det är fortfarande ganska blurriga... han var i en -jag vill sova men jag måste få gnälla lite- (sen är jag hungrig i vanlig ordning) fas som inte har gått över...

Vaggan åkte på en tur från vardagsrummet till sovhörnan... det gav mig säkert 20min sömn och en värkande arm av att behöva vagga honom... :P Vid halv sju tiden gav jag upp... då gick vi ut till vardagsrummet och ammade till nyhetsmorgon... Nu ligger han hos pappa och hickar och pruttar. Jag väntar fortfarande på att han ska få för sig att sova nån timme så jag kan ta igen mig lite. En timmes sömn.... det är lyxigt =)


Kommentarer
Postat av: seppi

kollar man riktigt noga så liknar han ju Jason stubbs... faderskapstest kanske?

2009-06-23 @ 17:05:41
URL: http://seppis.blogg.se/
Postat av: Malin

Han är otroligt söt, Charlie!! Och tänk att det lyser om dig fastän du knappt fått någon sömn =) Massor av kramar/ Malin S

2009-06-24 @ 00:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0