Ut och gå...

Idag har vi varit ute på stan och vandrat. Dagen började klockan 13 (egentligen mycket tidigare då Charlie bestämde sig för att natten inte borde slösas på att sova) med lunch med Lotta =) Mycket trevligt! Charlie fick presenter från Lotta och Macoteket. Fick en fin body med matchande dreggellapp av Lotta och en vagnregistreringsskylt av Macoteket =)


Lillemans ferrari

Sedan strålade vi samman med far som hade snällt väntat inne i stan på oss. Stannade till på kungsgatan och träffade kollegorna =) Förhoppningsvis väckte han några biologiska klockor också!! =)
Efter det gick vi och nördade oss på elfjanten...
Dagen avslutade vi med fika med Samir och Tessan i sickla! Charlie låg och sov i Samirs famn hela tiden, och blev helt rabiat när Samir skulle lägga ifrån sig honom. Barnvakt? Javisst!!!

Trötta och utmattade satte vi oss i bilen och åkte hem... Charlie ligger nu i vaggan och i vanlig ordning samlar kraft för ännu en uppesittarkväll med mamma och förhoppningsvis mammas goda tålamod.

I veckan ska vi vara flyttgubbar för hela slanten, syster och Andurs får nycklar till sin lägenhet och vi måste tömma pappsens lägenhet som vi sålt. Så det blir mycket bärande och åkande... Jag kör "jag måste amma"-kortet. Och syster kör, som vanligt, "jag är för fet"-kortet.

Denna kväll avslutas med snabbmat framför nåt tv program som man kompromissat med sig själv att man faktiskt kan tänka sig titta på. Nästan som att även jag samlar kraft för att orka med uppesittarkvällen med sonen.
Imorgon är det kontraktskrivning och flytt =)

Pussmun i bilen =)


minen han gjorde innan jag hittade en överraskning i blöjan =)

Jag vill ha maaaaaat!! =)

Kommentarer
Postat av: bella

här kommer ett litet tips ang barnvagns skylten.

Jag hade oxå en sådan med Justin men håll koll på den för (den är ej skapad för att sitta på buggan tyvärr) våran gick sönder för den satt en bra där) vi slåg i saker med den tex på bussar osv.



//puzzzzzzzzzz



Vi vill oxå träffa lill pojken hehe



2009-06-30 @ 23:26:39
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0