zooova szooova....

Nu passar det minsann... Hela dagen har lilleman sovit i sin vagga... vaknat och ätit (mycket mindre än han brukar) och sen somnat igen... Man vill våga lägga sig och sova, men vill inte ta risken att han vaknar en kvart efter att man lagt sig, Det är väldigt jobbigt att motivera sig upp då..

Moster har sytt najsa sängkläder till lilleman.. hon är duktig!! Frågan är hur hon pallar! Men jag ska inte ifrågasätta, bara tacka och ta emot... Och lägga fler beställningar=) Nu ska jag försöka kolla lite på tv och förbereda mig på en uppesittar natt med min älskling som inte riktigt verkar veta vad som är natt och dag..

Lilleman får sova på mage när mamma är vaken... =)



Mosters verk =)


Fint va?? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fint=) Men åhh vad söt han e.. nästan så man blir sugen på en.. men det säger jag inte högt ;) hoppas allt e bra med hela familjen.. Kram

2009-06-26 @ 23:20:48
Postat av: Malin

glömde ju skriva att det var ifrån lilla mig.. /Malin

2009-06-26 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0